Розвиваюче заняття. 3 роки. Урок 3

На нашому сайті ми продовжуємо серію розвивальних занять для самих маленьких, на основі простих розмальовок ми займемося вивченням геометричних фігур і освоєнням дуже корисних для дитини навичок.

Отже, заняття 3. Вивчаємо геометричні фігури. Коло

Роздрукуйте малюнок-розмальовку:

  • Натисніть на картину – розмальовка відкриється в повному розмірі в новому вікні.
  • Потім одночасно натисніть CTRL P (англійську).
  • Виберіть потрібні настройки принтера і натисніть «Друк».

Покажіть дитині гуртки, нехай він їх розфарбує, нехай він сам вибере кольору. Краще використовувати для цих занять кольорові олівці, вони більше готують маленьку ручку до листа. Якщо малюк запам'ятає слово «коло» добре, але якщо немає, не наполягайте, вже досить того, що він буде помічати подібні фігури, і вчитися впізнавати їх. Можна вживати більш близьке дитині слово «гурток».

Нехай дитина розфарбує зображення, у яких міститься коло, перед цим поговоріть з ним: Що спільного в цих малюнках? Де сховався гурток? Знайдіть його разом на картинці, а потім розфарбуйте. Обговоріть такими квітами краще розфарбувати картинки. При розфарбовуванні, намагайтеся теж не залишати малюка одного, справа в тому, що акуратне зафарбовування – це складний і кропіткий процес для дитини. Допоможіть йому, покажіть, як акуратно зробити це, сильно наполягати не потрібно, важливо направити малюка, підказати йому.

І третє завдання найскладніше, запропонуйте намалювати свій малюнок, в основі якого гурток . Можна підказати дитині, пограти перед цим. Сказати йому: Закрий оченята, зараз ми вирушимо у чарівну країну, в ній живуть геометричні фігури, тільки вони ховаються, подивимося, чи є в нашій кімнаті, «попутешествуйте» разом з дитиною, знайдіть разом такі предмети – тарілка, годинник, торт, чайник і т. д. А потім разом намалюйте шляхом додавання окремих деталей , тут немає обмежень, головне, щоб в основі –був коло. Потім розфарбуйте його.

Наступним варіантом заняття може бути малювання гуртка і малюнка на основі його на білому аркуші паперу. Звертайте увагу на композицію малюнка, допоможіть розмістити малюнок в центрі, і зробити його не дуже маленьким, і не дуже великою. Це теж важливі моменти, поступово приучающие дитину відчувати пропорції листа і зображуваних фігур.

І, звичайно ж, не забувайте хвалити малюка за його старання!

До попереднього заняття. До наступного заняття.

Схожі статті:

  • Заняття для дитини 1 рік. Острів

    Якщо ви любите робити разом з дитиною різні штучки з пластиліну, то вам напевно знадобиться місце, де зберігати плоди вашої спільної творчості. Звичайно, можна зберігати вироби на полицях між кни...

  • Як вибрати блендер

    У дитинстві межею мрій був молочний коктейль з сиропом: день, коли мама брала з собою в магазин, здавався святом, а тітонька, протягивающая склянку зі збитою радістю, – феєю. Адже тільки в неї бу...

  • Переліт з дитиною

    Полетіли-полетіли! Переліт з дітьми – це завжди проблема. Неважливо, грудної це дитина чи вже більш-менш дорослий – дітям потрібна особлива увага і комфорт. Як у будівлі аеропорту, так і на борту...

  • Як білочка зайцям допомогла

    Посадили зайці в лісі моркву. Все літо працювали: і пололи, і поливали. Зросла моркву у зайців на славу. Велика-превелика грядка, на всю галявину. Настав час збирати врожай, запаси на зиму робити...

  • Як зробити модну зачіску?

    Гангстерська зачіска Як зробити модну зачіску, яка зможе поєднати в собі жіночність, підкреслює природну красу волосся, і мужню строгість? Міжнародний арт-директор Pantene Pro-V Сем Макнайт запро...